Výběrové řízení na místo vedoucího majetkoprávního oddělení odboru správy obecního majetku Magistrátu města Frýdku-Místku
ArchivMM F-M
5. 6. 2013
Statutární město Frýdek-Místek vyhlašuje výběrové řízení na místo vedoucího majetkoprávního oddělení odboru správy obecního majetku Magistrátu města Frýdku-Místku, Radniční 1148, 738 22 Frýdek-Místek, IČ: 00296643
Druh práce: vedoucí majetkoprávního oddělení
Místo výkonu práce: město Frýdek-Místek
Platová třída: 10 /platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů/
Pracovní poměr: doba neurčitá
Požadované předpoklady:
1. vysokoškolské vzdělání
2. obecné předpoklady dle ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků, u uchazečů narozených do 01.12.1971 předložení lustračního osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb., lustrační zákon. (Pokud uchazeč nebude mít k dispozici lustrační osvědčení v termínu do 26.6.2013, postačí k tomuto datu předložit písemnou žádost o poskytnutí tohoto dokumentu. Originál dokumentu bude dodatečně předložen při samotném výběrovém řízení, příp. při podpisu pracovní smlouvy).
3. občanská bezúhonnost doložená výpisem z Rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce
4. znalost
• zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
• zákonů vztahujících se k výkonu vlastnických práv a povinností města:
– zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
– zákon č. 116/1990 Sb., o nájmu a pronájmu nebytových prostor, ve znění pozdějších předpisů
– zákon č. 344/1992 Sb., o katastru nemovitostí ČR, ve znění pozdějších předpisů
5. uživatelská znalost práce s PC – Word, Excel, elektronická pošta, práce s internetem
6. řidičský průkaz skupiny B
7. praxe ve veřejné správě a právní vzdělání výhodou
Náležitosti přihlášky:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče
b) datum a místo narození uchazeče
c) státní příslušnost uchazeče
d) místo trvalého pobytu uchazeče
e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
f) datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno doložit mj. tyto doklady:
– životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
– ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Zaslané materiály budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – vedoucí majetkoprávního oddělení neotvírat“ a s uvedením adresy podavatele do 26.6.2013 na adresu:
Magistrát města Frýdku-Místku
Ing. Bc. Hana Kalužová
vedoucí odboru správy obecního majetku
Radniční 1148
738 22 Frýdek-Místek
V přihlášce uveďte i číslo telefonu nebo e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.
Ve Frýdku-Místku 03.06.2013
Mgr. Ing. Petr Menšík
tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku