Vyhlášení výběrového řízení na pozici referenta majetkoprávního oddělení II.

Archiv

MM F-M

5. 9. 2014

Statutární město Frýdek-Místek – tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku – vyhlašuje výběrové řízení na místo referenta  majetkoprávního oddělení odboru správy obecního majetku Magistrátu města Frýdku-Místku, Radniční 1148, 738 22 Frýdek-Místek, IČ: 00296643

 

Druh práce:                        referent  majetkoprávního oddělení

 

Místo výkonu práce:        město Frýdek-Místek

 

Platová třída:                     8 /platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů/

 

Pracovní poměr:               doba neurčitá

 

Předpokládaný datum nástupu:    1.10.2014

 

Charakteristika vykonávané práce:

výkon činností souvisejících s hospodařením s  majetkem města.

 

Požadované předpoklady:

  1. střední vzdělání s maturitní zkouškou, popř. vysokoškolské vzdělání  .
  2. obecné předpoklady dle ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
  3. občanská bezúhonnost doložená výpisem z Rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce
  4. znalost
  • zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
  • zákonů vztahujících se k výkonu vlastnických práv a povinností města:

– zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

– zákon č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí ČR, ve znění pozdějších předpisů

  1. uživatelská znalost práce s PC – Word, Excel, elektronická pošta, práce s internetem
  2. řidičský průkaz skupiny B
  3. praxe ve veřejné správě výhodou

 

Náležitosti přihlášky:

  1. jméno, příjmení a titul uchazeče
  2. datum a místo narození uchazeče
  3. státní příslušnost uchazeče
  4. místo trvalého pobytu uchazeče
  5. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  6. datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno doložit mj. tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech;
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem;

Zaslané materiály budou po ukončení výběrového řízení skartovány.

 

Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení pozemky – referent majetkoprávního oddělení neotvírat“ a s uvedením adresy podavatele do 25.9.2014 na adresu:

Magistrát města Frýdku-Místku

Ing. Bc. Hana Kalužová

vedoucí odboru správy obecního majetku

Radniční 1148

738 22 Frýdek-Místek   

 

V přihlášce uveďte i číslo telefonu nebo e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoli v jeho průběhu zrušit, nebo nevybrat žádného zájemce.

 

Ve Frýdku-Místku 05.09.2014

 

      Mgr. Ing. Petr Menšík

      tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku