MĚSTO OPĚT PODPOŘÍ OBCHODNÍKY, POKRAČUJE PODNIKEJ F≈M

Archiv

MM F-M, Mgr. Jana Musálková Jeckelová

2. 2. 2022

Podnikatelé z Frýdku-Místku si opět mohou přijít k odborníkům pro radu. Po úspěšném podzimním startu pokračuje Akademie Podnikej FM, kterou pořádá město Frýdek-Místek. V rámci dalších akcí určených pro malé obchodníky se lektoři zaměří například na facebook, focení nebo copywriting.

Jak kreativně upravit výlohu prodejny? Jak vytvořit svému obchodu reklamu na facebooku? Na tyto a další otázky odpověděli odborníci přihlášeným podnikatelům na podzim loňského roku. Město novou iniciativou reagovalo na změny v oblasti nakupování, kdy se lidé ve velkém zaměřovali na nákupy v e-shopech a kamenné prodejny se musely tomuto trendu přizpůsobovat. Nové poznatky na on-line i živých setkáních loni načerpalo okolo 90 účastníků akademie.

„Nejvíce nás zaujal seminář o reklamě na facebooku, jelikož je to pro nás důležitý reklamní a komunikační kanál. Protože máme kamennou prodejnu kousek od frýdeckého Zámeckého náměstí, také se nám hodil seminář k výlohám. Sami s výlohou pracujeme, ale získali jsme další tipy a inspiraci," říká Lucie Sotáková z bezobalové prodejny Bez obalu F-M.

Akademie přinese v prvním pololetí tohoto roku další akce a semináře, program je připraven účastníkům na míru:

„Jednak jsme vycházeli z potřeb, které nám zájemci uváděli v rámci registračního dotazníku, tak také ze zpětné vazby během živých setkání. Ukázalo se, že společným problémem je pro mnoho podnikatelů pravidelná správa sociálních sítí. V seminářích se tak zaměříme na facebook, naučíme je fotit jejich produkty i služby anebo se zaměříme na psaní poutavých textů,” uvádí náměstek primátora Jakub Míček (ANO 2011).

Zapojí se i Grow with Google

Pro spolupráci se podařilo získat i iniciativu Grow with Google, která obchodníkům zprostředkuje hned dvě témata. Tím prvním bude už 3. února seminář na digitální vychytávky, které obchodníkům usnadní život, v březnu se pak Akademie zaměří na nastavení firemního profilu ve vyhledávání a mapách Google.

V programu nebudou chybět ani živá setkání:

„Během podzimní akademie jsme viděli, jak je setkávání a propojování důležité. Podnikatelé se tak budou moci zúčastnit 19. února živého semináře k fotce v Národním domě. V červnu se pak setkáme na neformálním setkání, kde nás kromě hostů bude čekat i propojení formou rychlého networkingu,” doplňuje spoluiniciátorka akademie Markéta Ubíková (Piráti).

Harmonogram Podnikej FM:

3. 2. (18:00 – 19:30) Digitální vychytávky (on-line)
19. 2. (9:00 – 15:00) Workshop „Fotíme produkty i služby“ (naživo)
24. 2. (18:00 – 19:00) Podpora podnikání v Moravskoslezském kraji (on-line)
3. 3. (18:00 – 19:30) Facebook aneb jak konečně začít (on-line)
24. 3. (18:00 – 19:30) Firemní profil na Googlu (on-line)
21. 4. (18:00 – 19:30) Copywriting (on-line)
10. 6. (18:00 – 22:00) Setkání s hosty a grilováním (naživo)

Více informací na www.podnikejfm.cz