Turisty by měly nalákat nové propagační materiály

Archiv

MM F-M

10. 5. 2006

Region Beskydy má u příležitosti nástupu letní turistické sezony novou řadu propagačních materiálů v české a anglické verzi. Ty se zaměřují na různé oblasti. Na své si přijdou například senioři, milovníci památek, sportu, dobrého jídla apod. Nebudou chybět ani upoutávky a informace o široké nabídce zajímavostí, které Region Beskydy otevírá místním i cizím turistům.

Součástí projektu, který byl realizován sdružením Region Beskydy ve spolupráci se slovenským partnerem za patronace předsedy sdružení Petra Rafaje a za finančního přispění z fondů Evropské unie z programu Interreg IIIA na česko-slovenské hranici, je také putovní výstava obrazových panelů s fotografickými upoutávkami na atraktivní místa regionu. Do konce dubna k vidění již na celkem deseti místech v Česku i na Slovensku.

Město Frýdek-Místek ve spolupráci s Beskydským informačním centrem a Regionem Beskydy neustále pracuje na své propagaci, aby sem přilákalo turisty. Důležité je mít jim co nabídnout, což je díky stále se budující nové síti cyklostezek, sportovním zařízením s kvalitním zázemím, modernímu aquaparku a službám s vysokou úrovní cíl, kterého se postupně daří dosáhnout.